Σπίτι > Νέα > Μίνι LED διείσδυση, εννιά φορές αύξηση σε τρία χρόνια

Μίνι LED διείσδυση, εννιά φορές αύξηση σε τρία χρόνια

Η βιομηχανία LED της Ταϊβάν έχει δει μια νέα ανάκαμψη. Με την ταχεία εξέλιξη της τεχνολογίας και την αυξανόμενη ζήτηση για την ποιότητα των προϊόντων ηλεκτρονικών ειδών ευρείας κατανάλωσης, τα Mini LEDs αρχίζουν να διαμορφώνονται πριν από την ώριμη Micro LED τεχνολογία, η οποία είναι γνωστή ως ο ηγέτης της τεχνολογίας οθόνης επόμενης γενιάς. Παρουσιάζοντας τη μαζική παραγωγή, ξεκίνησε ένα νέο κύμα βιομηχανίας.

Σύμφωνα με τη βιομηχανία, η τεχνολογία Mini LED μόλις άρχισε να εισέρχεται σε μια μικρή παραγωγή και αποστολή. Επί του παρόντος, ο βαθμός διείσδυσης διαφόρων τερματικών προϊόντων είναι ακόμη χαμηλός, μόνο στο 1%. Η αρχική τηλεόραση κλειδώματος, φορητός φορητός υπολογιστής υψηλού επιπέδου και φορητός υπολογιστής ηλεκτρονικών αθλημάτων κλπ. Στον τομέα, με την εκκίνηση προϊόντων Mini LED που σχετίζονται με τα μεγάλα εργοστάσια μάρκας το επόμενο έτος, θα ανοίξει ο πρώτος χρόνος Mini LED, ο βαθμός διείσδυσης θα αυξηθεί σημαντικά στο 5% έως 6% και αναμένεται να φτάσει το 8% έως 9% από το 2021 έως το 2022. Η πρόκληση είναι 10%, δηλαδή εννέα φορές υψηλότερη από τον τρέχοντα ρυθμό ανάπτυξης.

Η βιομηχανία ανέλυσε περαιτέρω ότι ο λόγος για τον οποίο το Mini LED θα αυξηθεί, το ποσοστό διείσδυσης μπορεί να αυξηθεί κάθε χρόνο στα επόμενα τρία έως τέσσερα χρόνια, κυρίως επειδή το Mini LED, το οποίο είναι μια βελτιωμένη έκδοση του LED backlight, μπορεί να ενισχύσει σημαντικά ενώ το κόστος είναι σχετικά εύκολο Είναι εύκολο στον έλεγχο και μπορεί να εφαρμοστεί σε επιτραπέζιες οθόνες e-sports και e-sports υψηλής απόδοσης ή ειδικές οθόνες εφαρμογών για την επίτευξη πολλαπλών πλεονεκτημάτων υψηλής ανάλυσης, υψηλής αντίθεσης και υψηλού κορεσμού χρώματος . Σε σύγκριση με το OLED, από την άποψη των LCD τηλεοράσεων, η τιμή είναι μόνο περίπου 70% έως 80% των πάνελ OLED TV, αλλά η αντίθεση είναι παρόμοια με την OLED.

Σύμφωνα με την έκθεση της εταιρείας LEDinside, εκτιμάται ότι το παγκόσμιο μέγεθος αγοράς LED για κάθε εφαρμογή στο πεδίο εφαρμογής θα είναι περίπου 200 εκατομμύρια δολάρια ΗΠΑ. Την επόμενη χρονιά, με τον αναμενόμενο όγκο αποστολών διαφόρων κατασκευαστών, η αξία παραγωγής θα τριπλασιαστεί στα 600 εκατομμύρια δολάρια ΗΠΑ. Κατά το έτος, θα αυξηθεί κατά περισσότερο από 30% για να φτάσει τα 800 εκατομμύρια δολάρια ΗΠΑ. Το 2022 και το 2023, η αξία παραγωγής θα αυξηθεί κατά περίπου 100 εκατομμύρια δολάρια ετησίως, και το 2023 θα φτάσει το 1 δισεκατομμύριο δολάρια ΗΠΑ.

Με την εισαγωγή περισσότερων τερματικών προϊόντων και την αύξηση της κλίμακας, η βιομηχανία αποκάλυψε ότι το Mini LED κινείται επίσης προς μια πιο εμπορική τάση όσον αφορά την προσφορά τιμών. με τις ίδιες προδιαγραφές και την ίδια φωτεινότητα, η τρέχουσα τιμή των Mini LED είναι περίπου NT $ 2 έως 3.000. Yuan, αναμένεται ότι η ετήσια μείωση θα είναι περίπου 5% έως 10%, αλλά αν οι προδιαγραφές και η φωτεινότητα αυξάνονται, η τιμή μπορεί να ισοπεδώσει μια μικρή αύξηση των τιμών.

Όσο για το τμήμα Micro LED, το πλεονέκτημα είναι ότι κληρονομεί τα χαρακτηριστικά υψηλής απόδοσης, υψηλής φωτεινότητας, υψηλής αξιοπιστίας και γρήγορου χρόνου απόκρισης ανόργανων LED και έχει τα χαρακτηριστικά αυτο-φωτισμού χωρίς οπίσθιο φωτισμό, μικρό μέγεθος, μικρό βάρος και εύκολη εξοικονόμηση ενέργειας. Το αποτέλεσμα, αλλά η τεχνική δυσκολία είναι υψηλή. Προς το παρόν, οι κατασκευαστές βρίσκονται όλα στο στάδιο της έρευνας και ανάπτυξης και αποστέλλονται στον πελάτη μικρές ποσότητες για καύση.

Η LEDinside εκτιμά ότι μέχρι το 2022, οι εφαρμογές Micro LED και Mini LED θα αντιπροσωπεύουν το 11% της συνολικής χρήσης των πλακιδίων LED, καθιστώντας τη μια σημαντική εφαρμογή για τη στήριξη της ζήτησης.

Η βιομηχανία LED της Ταϊβάν υπόκειται σε περικοπές τιμών από τη Νότια Κορέα και την ηπειρωτική βιομηχανία και η βιομηχανία έχει γίνει μια άθλια βιομηχανία. Είναι ακόμα δύσκολο να απαλλαγούμε από αυτή τη δυσκολία μέχρι σήμερα, ειδικά από το 2014, με τους κινέζους ηπειρωτικούς κατασκευαστές να επενδύουν σε μεγάλο βαθμό και να εισέρχονται στην αγορά με ανταγωνιστικές στρατηγικές χαμηλού κόστους. Είναι δύσκολο για τις εταιρείες της Ταϊβάν να αντισταθούν. Εκτός από τα κινούμενα προϊόντα LED φωτισμού στην ηπειρωτική χώρα, ορισμένοι κατασκευαστές έχουν αρχίσει να αποσύρονται από την αγορά φωτισμού LED. Μέχρι στιγμής, με τη συνεχή επέκταση της παραγωγικής ικανότητας των κινέζων κατασκευαστών, η βιομηχανία LED αντιμετωπίζει τεράστια πίεση από τη μείωση των τιμών.

Η βιομηχανία LED, η οποία φαίνεται να είναι δύσκολο να ανακάμψει, με την εμφάνιση μικρο LED και Mini LED, μπορεί να γίνει μια νέα ευκαιρία ανάκαμψης της αγοράς για τους κατασκευαστές της Ταϊβάν.