Γεια σου επισκέπτης

Συνδεθείτε / Κανω ΕΓΓΡΑΦΗ
Ελλάδα
EnglishDeutschItaliaFrançais한국의русскийSvenskaNederlandespañolPortuguêspolskiSuomiGaeilgeSlovenskáSlovenijaČeštinaMelayuMagyarországHrvatskaDanskromânescIndonesiaΕλλάδαБългарски езикAfrikaansIsiXhosaisiZululietuviųMaoriKongeriketМонголулсO'zbekTiếng ViệtहिंदीاردوKurdîCatalàBosnaEuskera‎العربيةفارسیCorsaChicheŵaעִבְרִיתLatviešuHausaБеларусьአማርኛRepublika e ShqipërisëEesti Vabariikíslenskaမြန်မာМакедонскиLëtzebuergeschსაქართველოCambodiaPilipinoAzərbaycanພາສາລາວবাংলা ভাষারپښتوmalaɡasʲКыргыз тилиAyitiҚазақшаSamoaසිංහලภาษาไทยУкраїнаKiswahiliCрпскиGalegoनेपालीSesothoТоҷикӣTürk diliગુજરાતીಕನ್ನಡkannaḍaमराठी
ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ:Info@Y-IC.com
Σπίτι > Νέα > Οι πτώση των τιμών οδηγούν τη ζήτηση, οι αποστολές ADATA SSD αυξάνονται ενάντια στην τάση

Οι πτώση των τιμών οδηγούν τη ζήτηση, οι αποστολές ADATA SSD αυξάνονται ενάντια στην τάση



  Η βιομηχανία τεχνολογίας εισήλθε στην παραδοσιακή εκτός εποχής. Οι λειτουργίες του πρώτου τριμήνου ήταν γενικά ασθενέστερες από το τέταρτο τρίμηνο του περασμένου έτους. Ωστόσο, ο ενοποιημένος κύκλος εργασιών του κατασκευαστή των μονάδων μνήμης της ADATA για το μήνα Ιανουάριο ήταν 2.094 εκατ. Δολάρια ΗΠΑ, μια ελαφρά αύξηση κατά 0,47% από τον προηγούμενο μήνα. Μεταξύ αυτών, η μείωση της ζήτησης για σκληρό δίσκο στερεάς κατάστασης (SSD) διεγείρει τη ζήτηση, οδηγώντας την αύξηση των αποστολών και των εσόδων των προϊόντων SSD, που είναι το κλειδί για τα συνολικά έσοδα της ADATA.

Η ADATA ανέφερε ότι λόγω της εξασθένησης των τιμών της DRAM και της ζήτησης, η συμβολή των εσόδων από προϊόντα DRAM μειώθηκε σε 51,22% τον Ιανουάριο. τα προϊόντα μη DRAM επωφελήθηκαν από SSD και εξωτερικές αποστολές σκληρού δίσκου και η συμβολή στα έσοδα της εταιρείας αυξήθηκε σε 48,78. %. Μεταξύ αυτών, τα έσοδα των προϊόντων SSD τον Ιανουάριο αυξήθηκαν κατά περισσότερο από 10% σε σχέση με τον προηγούμενο μήνα και επίσης αυξήθηκαν κατά 14,17% σε σύγκριση με την αντίστοιχη περσινή περίοδο. Η συμβολή στα συνολικά έσοδα της εταιρείας ανήλθε στο 22%. Τα έσοδα των προϊόντων SSD της ADATA ξεπέρασαν τα 20 για 4 συνεχείς μήνες. %.

Η ADATA εξακολουθεί να είναι αισιόδοξη για την αύξηση της συνολικής ζήτησης SSD. Φέτος, έχουμε σχεδιάσει γραμμές προϊόντων για διαφορετικές καταναλωτικές και βιομηχανικές αγορές. Θα συνεχίσουμε να εισάγουμε την τελευταία διεπαφή PCIe, SSD υψηλής χωρητικότητας και το SSD eSports XPD για τελική απόδοση, όλα στην αγορά SSD. Πιάσε το μερίδιο αγοράς.

Επιπλέον, η ADATA εκτιμά ότι λόγω των εορταστικών διακοπών της Εαρινής Φεστιβάλ, τα ενοποιημένα έσοδα τον Φεβρουάριο θα μειωθούν ελαφρώς. Μετά την ανταπόκριση των διεθνών πελατών και της ζήτησης του καναλιού τον Μάρτιο, αναμένεται να οδηγήσει τα έσοδα του πρώτου τριμήνου να σταθεροποιηθούν.